
Blog

Márkaépítés kényelmesen, kreatívan, élvezetesen
Ha szeretnél még hasznos és érdekes (legalábbis remélem) infókat, tippeket kapni márkaépítésről, vállalkozásról (akár külföldön is), weblapszerkesztésről, marketingről, akkor ez a blog neked szól. Igyekszem mindig magam fogalmazni és nem chatgpt-vel, ezért lesznek benne elírások is akár , de eredeti lesz azt ígérhetem. Jó olvasást! (Melinda)
Domain név végződés .hu vagy .com?
.com vagy .hu? Melyik a jobb? Domain választás előtt állsz, és nem tudod, hogy a .com vagy a .hu lenne a jobb? Íme néhány szempont, ami segíthet dönteni: ✅ .hu – Ha magyar piacra célzol🔹 Helyi vállalkozásoknak ideális🔹 Jobban teljesíthet a magyar keresésekben🔹...
5 fontos elem aminek ott a helye a kezdőlapodon
Mitől lesz tökéletes a vállalkozásod kezdőlapja? – Az alapvető elemek, amik nem hiányozhatnak. A kezdőlap a vállalkozásod virtuális kirakata. Ez az első dolog, amit a látogatók meglátnak, és mindössze néhány másodperced van arra, hogy megragadd a figyelmüket. Ezért...
A Creator (Alkotó) Brand Archetípus – Az Ötletek és Teremtés Mestere
Az Alkotó Az archetípusok Jung elméletéből származnak, és olyan személyiségtípusokat írnak le, amelyek mindenki számára könnyen érthetőek. A marketingben ezek az archetípusok remekül használhatók a márkaidentitás kialakításához. Az archetípusok olyan univerzális...
Miért jó a saját, egyedi weboldal a vállalkozásodnak
Ahogy egy vállalkozás növekszik és fejlődik, elengedhetetlen, hogy megfelelő online jelenlétet biztosítson magának. Sok kisvállalkozás kezdi ingyenes vagy könnyen összeállítható weboldal készítő platformokkal, mint például a Webnode vagy a Wix. Azonban, amikor egy vállalkozás igazi profizmust és egyedi megjelenést kíván képviselni az online térben, érdemes inkább egy saját egyedi weboldal készíttetését egy tapasztalt webdesigner-re bízni.
Márka archetípusok – A gondoskodó ‘Caregiver’
A Caregiver Márka: Gondoskodás a Középpontban Az archetípusok segítségével a márkák mélyebb és érzelmileg gazdagabb kapcsolatot építhetnek a közönségükkel. Az egyik legerősebb és legérzelmesebb archetípus a Caregiver (Gondoskodó), amely alapvetően a biztonságra,...
Márka archetípusok – Ártatlan ‘Innocent’
Az Ártatlan márka egy olyan archetípus, amely az egyszerűség, a tisztaság és az optimizmus alapelveire épül. Az Ártatlan márkák célja, hogy harmóniát teremtsenek a világban…